2014. január 1., szerda

Bevezető

Úgy döntöttem hosszú várás után,hogy én is belevágok egy blog nyitásába.Sok blogot olvastam már,és mindenki jól emlékszik a történtekre,mindenkinek rengeteg emlékezetes pillanata maradt meg.Hát én is gondoltam hogy akor miért ne?Nekünk is vannak állataink,bár még előttem az élet,de sosem késő folytatni.Nekünk régebben is voltak állataink,és ezután is lesznek.Tegnap hál Istennek lezártuk 2013-at.Volt jó és rossz emlék egyaránt,de ha összevetem akkor több volt a rossz.De itt van 2014.Új év,új lehetőségek,lehet tiszta lappal kezdeni,és én élek vele.Röviden:ez a blog nem csak a tyúkokról,a tyúktartás csínyjáról bínyjáról fog szólni,mert lesznek benne más haszonállatok is.Mivel tavaly a keltetések sem úgy sikerültek,meg mindenen javítani,alakítani kel,ezért a tyúkokkal vannak nagy terveim.Remélem egyszer majd lesz lehetőségem arra hogy azt csinálhassam amit szeretek.Tinektek is vannak terveitek?
Mindenkinek Boldog,és sikerekben gazdag Új esztendőt kívánok. :-)

4 megjegyzés:

  1. Szia Virág! Üdvözöllek a bloggerek világában. Remélem nagyon sokat fogunk nálad olvasgatni. Kívánom, hogy rengeteg örömöd legyen benne!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm Lidike :)

    VálaszTörlés
  3. Hajrá Virág!
    Én olvasni foglak :):):)
    KM

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm KamillaMamilla!Ha akarsz feliratkozhatsz a blogra,most már elérhető :)))

    VálaszTörlés